Marketing Finlandin Trendit ja ilmiöt 2025 hybriditapahtuma sukeltaa käytännönläheisesti markkinoinnin ajankohtaisimpiin teemoihin ja ilmiöihin sekä tulevaisuuden mahdollisuuksiin ja haasteisiin.
Ohjelmassa on inspiroivia puheenvuoroja sekä ajatuksia herättäviä keskusteluja niin kotimaisilta kuin kansainvälisiltä huippuammattilaisilta.
Voit osallistua tapahtumaan livenä paikan päällä Pöllölaaksossa tai virtuaalisesti livestriimin kautta.
- Ilmoittautumiset paikan päälle tehdään alla olevan lomakkeen kautta.
- Livestriimiin voit ilmoittautua Marketing Finlandin verkkokaupasta, tämän linkin kautta: https://ow.ly/fwal50Utl0V
Tapahtuma on Marketing Finlandin jäsenille maksuton, muille 150 €.
Livetapahtumaan on vain rajoitetusti paikkoja, joten ilmoittaudu heti mukaan!
Ohjelma:
- 8.30-9.15 MTV tarjoaa aamiaisen Showroomissa sisääntulokerroksessa.
- 9.15 – 9.20 Sauli Asikainen, Vice President, B2B sales and marketing, MTV: Tervetuliaissanat
- 9.20 – 9.40 Riikka-Maria Lemminki, toimitusjohtaja, Marketing Finland, Tältä näyttää markkinointivuosi 2025
- 9.40 – 10.00 Kari Tervonen, Roadmap Director, Omnicom Media Group, 2025 – hienosäätäjät maanjäristyksen keskellä
- 10.00 – 10.30 Eka Ruola, Chief Creative Officer, Nitro, B2B ja B2C raja murtui
- 10.30-11.00 Phil Cowdell, Global Chief Strategy Officer, Channel Factory, Advertising issues and opportunities
- 11.00-11.30 Paneelikeskustelu markkinoinnin vuodesta 2025
Tilaisuus päättyy klo 11.30