Cannes WrapUp tuo yhteen tämän vuoden suomalaiset Cannes Lions -voittajat ja tuoreimmat opit maailman arvostetuimmasta luovuuden festivaalista.
Luvassa on palkittujen tiimien näkemyksiä, tuomarin analyysiä kategoriansa trendeistä ja menestystekijöistä sekä inspiraatiota ja verkostoitumista suomalaisen markkinoinnin huippujen seurassa.
Tervetuloa mukaan kuulemaan mitä menestyksen taustalta löytyy sekä nostamaan yhdessä onnittelumaljat!
OHJELMA:
Puhujat lavalle johdattaa
Ulla Koivula, Myynti- ja markkinointijohtaja, Moi Mobiili
Tervetuloa!
Ulrika Romantschuk, Head of Group Brand, Communication and Marketing, Nordea
The Power of the Clash
Janne Waltonen, Global Marketing, Supercell
Social & Creator kategorian huomiot:
Enoma Edevbaro, Head of SEK Social, SEK
Nordea The Parental Leave Mortgage:
Jan Bonnevier, Strategic Nordic Marketing Lead, Nordea ja Kalle Wallin, Creative Director, NORD DDB Helsinki
Leijonat ojentaa:
Antti Korpiniemi, Marketing Finlandin hallituksen jäsen, toimitusjohtaja Berner Oy
TikTok University:
Katariina Ollari, Head of Social & Content ja Saana Simander, Head of PR, Bob the Robot sekä Hanna Huuskonen, Brand Manager ja Ari Nevalainen, Viestintäpäällikkö, Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Leijonan ojentaa:
Antti Korpiniemi, Marketing Finlandin hallituksen jäsen, toimitusjohtaja Berner Oy
Onnittelumalja ja vapaata seurustelua
Kiitos ja tilaisuus päättyy
Pyydämme ystävällisesti ottamaan mukaan henkilöllisyystodistuksen, joka tarkastetaan sisäänpääsyn yhteydessä turvallisuuden varmistamiseksi.
Tapahtumassa kuvataan, ja tallenteita voidaan hyödyntää Marketing Finlandin markkinointiviestinnässä.
